Acest angajament se regăseşte în întreg portofoliul de produse Consumer Lifestyle. În fiecare an, în acest sector sunt introduse cel puţin 25 de noi Produse Ecologice. Fiecare dintre acestea este evaluat independent, urmărindu-se să aibă performanţe mai bune decât ale competiţiei în ceea ce priveşte mediul înconjurător, luând în considerare şase aspecte de interes: greutate redusă a produsului şi ambalajului, ambalaj reciclabil, materiale componente cu un conţinut redus de materiale nocive, fiabil şi eficient energetic.

Seria de Produse Ecologice prezentată în cadrul IFA 2008 cuprinde mai multe modele din gama de televizoare Philips FlatTV. Printre progresele înregistrate de Philips în domeniul televizoarelor ecologice se numără reducerea cu până la 33% a consumului de energie, cu ajutorul anumitor caracteristici inovatoare de economisire care generează un consum de stand-by de numai 0,15 waţi. Unul dintre exponenţii acestei generaţii de televizoare ecologice este modelul Philips 42PFL5603D ‘EcoTV’, desemnat de către CNET drept "cel mai bun exponat” din cadrul Târgului de produse electrocasnice organizat la Las Vegas, în 2008.
Alături de scăderea consumului de energie, Philips a abordat problema siguranţei mediului înconjurător în producţia de televizoare utilizând, în cadrul parţilor componente de plastic, elemente cu un impact scăzut asupra mediului. Astfel, Philips oferă siguranţă consumatorului oferind produse ce respectă mediul înconjurător.
Philips aplică abordarea EcoDesign tuturor produselor din gama Consumer Lifestyle, începând prin reducerea greutăţii produsului, continuând cu realizarea unui ambalaj mai bun şi conceperea unui design care să faciliteze dezasamblarea, în vederea reciclării. Spre exemplu, în cazul unor produse precum DVDR3600 DVD Recorder, ambalajul a fost redus cu 12%, greutatea a scăzut cu 23%, iar impactul total asupra mediului în timpul utilizării a fost redus cu 36%, comparativ cu impactul mediu al produselor concurente.
În ceea ce priveşte produsele folosite pentru comunicare, toată gama de telefoane Philips DECT oferă beneficii semnificative EcoDesign, care includ reducerea consumului de energie de la 50% până la 60%, reducerea cu 15% a ambalajului şi folosirea a până la 10% mai puţină hârtie.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu