marți, 12 ianuarie 2010

Panasonic vrea sa protejeze mediu inconjurator

Panasonic Corporation a anunţat politica de management pentru noul an fiscal ce se va finaliza pe 31 martie 2011. Noile obiective au fost prezentate la finalul săptămânii trecute de către preşedintelui grupului, Fumio Ohtsubo.

Panasonic va dezvolta afacerea cu celule solare, obţinută prin încorporarea SANYO, şi va investi aproximativ 100 miliarde yeni începând din 2010 până în 2016 pentru a creşte producţia de unităţi HIT. De asemenea, organizaţia are ca obiectiv să devină numărul 1 pe piaţa niponă de celule solare până în martie 2013 şi unul dintre primii trei producători de pe piaţa global, până în martie 2016.

În domeniul bateriilor reîncărcabile litiu-ion, Panasonic are ca obiectiv să atingă vânzări de peste 1.000 miliarde yeni şi o cotă de piaţă de peste 40% la nivel global până în martie 2016.

Pentru atingerea acestor obiective, o nouă divizie va fi creată în cadrul Grupului, pentru promovarea soluţiilor energetice, începând din data de 1 aprilie 2010.

În domeniul echipamentelor pentru industria auto, Panasonic îşi va concentra activitatea pe 3 zone: baterii, sisteme de încălzire şi sisteme de furnizare a curentului electric, inclusiv baterii pentru vehicule electrice.

În business-ul AV, Panasonic va lansa pe piaţă în noul an fiscal linia de televizoare cu plasmă 3D Full HD cu diagonala de 50 inch şi peste. De asemenea, până în martie 2011, Panasonic intenţionează să comercializeze atâtea televizoare LCD şi LED LCD în întreaga lume încât acestea să reprezinte 30% din totalul celor comercializate până atunci.

O nouă fabrică de televizoare cu plasmă va începe să opereze în Amagasaki şi o nouă uzină IPS Alpha va fi deschisă în localitatea Himeji, din prefectura Hyogo. Fabricarea modulelor şi asamblarea televizoarelor va fi relocată rapid în alte ţări.

Producţia de echipamente 3D Full HD va reprezenta unul dintre pilonii de bază pentru susţinerea şi dezvoltarea afacerilor din domeniul televizoarelor plate.

Pentru asigurarea unei creşteri sustenabile în următorii ani, Panasonic va dezvolta şi afacerile din zona securităţii, a sănătăţii şi din domeniul LED. În zona securităţii, Systems Network Company, creată pe 1 ianuarie 2010, va juca un rol foarte important asigurând, prin colaborarea cu celelalte companii ale grupului, dezvoltarea şi comercializarea la nivel global de soluţii de securitate inclusiv construirea lor şi asigurarea serviciilor.

În domeniul LED, Panasonic va lansa curând pe piaţa mondială televizoarele LED-backlight şi a altor produse adiţionale. În domeniul sănătăţii, Panasonic va utiliza la maximum potenţialul grupului de companii pentru a extinde actual gamă de produse, de la producţia de filtre pentru apă şi electronice pentru îmbunătăţirea modului de viaţă, până la echipamente bio.

Niciun comentariu: