In segmentul hard discurilor portabile, Verbatim si-a marit rata de piata de la 5,1 procente in 2008 la 6,2 procente in 2009, plasand compania pe locul 5 pentru furnizorii din Europa. Urmand un inceput de succes cu HDD-uri in vara 2007, Verbatim reusit sa sparga gheata pe piata de hard discuri externe in 2008 cu rate de crestere foarte mari in ceea ce priveste volumul si valoarea pe toata suprafata Europei. Preluarea Freecom in toamna 2009 de catre compania Japoneza mama Mitsubishi Kagaku Media (MKM) a reprezentat un pas strategic important ce a avut ca scop obtinerea unei sinergii si consolidarii pozitiei pe piata a Verbatim. Aici, Verbatim se concentreaza pe segmentul HDD-urilor portabile care trece printr-o perioada de crestere foarte dinamica. Compania si-a propus ca tinta o rata de 10 procente in acest segment in Europa pentru anul 2010.
O contributie importanta adusa cresterii Verbatim anul trecut a fost adusa prin dezvoltarea cu succes a sectorului memoriilor flash USB. In Europa au fost vandute peste 57,7 milioane de memorii USB conform cu Santa Clara Consulting Group (SCCG). In comparatie cu 2008, Verbatim si-a crescut rata de piata de la 3,8 procente la 5,4 procente, ajungand pe locul patru pe piata incredibil de competitiva a memoriilor USB. Avand o gama larga de memorii USB criptare hardware ce asigura cerintele de securitate ale companiilor si concentrandu-se ferm pe tehnologia solid state drive (SSD), compania va continua sa se impuna puternic pe aceasta piata in 2010 ca furnizor de calitate premium.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu