Bosch anunta faptul ca isi va extinde investitiile in sectorul Automotive Aftermarket. Mai mult, in cadrul Targului Automechanika, desfasurat la Frankfurt/Main in aceasta toamna, concernul german si-a prezentat mai multe inovatii si oferte noi, dedicate atelierelor de service si distribuitorilor. Printre noutatile prezentate de Bosch cu ocazia acestui eveniment s-au numarat: sistemul de diagnoza la distanta, care permite specialistilor Bosch sa ofere asistenta online, la distanta, direct pe autovehiculul clientului; software-ul DXP, ce leaga la retea intregul atelier de service; sistemul de testare FSA 050, destinat verificarii autovehiculelor electrice si hibride sau testerele KTS Truck pentru autoutilitare.
Bosch are o oferta extinsa de sisteme de diagnoza, aparatura de service, piese de schimb, servicii si concepte destinate service-urilor auto, astfel incat, Divizia Bosch Automotive Aftermarket poate pune la dispozitia distribuitorilor si atelierelor de service o gama completa de produse. „Bosch isi va extinde investitiile in sectorul Automotive Aftermarket”, a afirmat Robert Hanser, presedintele Consiliului de Administratie al departamentului Automotive Aftermarket din cadrul Robert Bosch GmbH. „In ultimii doi ani ne-am extins mult oferta adresata service-urilor auto si distribuitorilor”, a mai spus Hanser. „Per ansamblu, criza ne-a afectat mai putin. In ultimii ani, ne-am axat consecvent pe investitii, crescand productia interna. Mai mult, achizitiile strategice din ultimii ani incep deja sa dea roade. Portofoliul extins de produse ne-a ajutat sa castigam un nou segment de piata. Anul 2010 este un an de revenire”, a declarat Robert Hanser. Sub sloganul „Bosch – Partenerul pentru viitor al service-urilor auto”, compania a prezentat in cadrul Targului international Automechanika numeroase noutati din acest domeniu.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu