luni, 1 noiembrie 2010

Bosch isi extinde investitiile si oferta in sectorul Automotive Aftermarket

Bosch anunta faptul ca isi va extinde investitiile in sectorul Automotive Aftermarket. Mai mult, in cadrul Targului Automechanika, desfasurat la Frankfurt/Main in aceasta toamna, concernul german si-a prezentat mai multe inovatii si oferte noi, dedicate atelierelor de service si distribuitorilor. Printre noutatile prezentate de Bosch cu ocazia acestui eveniment s-au numarat: sistemul de diagnoza la distanta, care permite specialistilor Bosch sa ofere asistenta online, la distanta, direct pe autovehiculul clientului; software-ul DXP, ce leaga la retea intregul atelier de service; sistemul de testare FSA 050, destinat verificarii autovehiculelor electrice si hibride sau testerele KTS Truck pentru autoutilitare.

Bosch are o oferta extinsa de sisteme de diagnoza, aparatura de service, piese de schimb, servicii si concepte destinate service-urilor auto, astfel incat, Divizia Bosch Automotive Aftermarket poate pune la dispozitia distribuitorilor si atelierelor de service o gama completa de produse. „Bosch isi va extinde investitiile in sectorul Automotive Aftermarket”, a afirmat Robert Hanser, presedintele Consiliului de Administratie al departamentului Automotive Aftermarket din cadrul Robert Bosch GmbH. „In ultimii doi ani ne-am extins mult oferta adresata service-urilor auto si distribuitorilor”, a mai spus Hanser. „Per ansamblu, criza ne-a afectat mai putin. In ultimii ani, ne-am axat consecvent pe investitii, crescand productia interna. Mai mult, achizitiile strategice din ultimii ani incep deja sa dea roade. Portofoliul extins de produse ne-a ajutat sa castigam un nou segment de piata. Anul 2010 este un an de revenire”, a declarat Robert Hanser. Sub sloganul „Bosch – Partenerul pentru viitor al service-urilor auto”, compania a prezentat in cadrul Targului international Automechanika numeroase noutati din acest domeniu.

Niciun comentariu: