La această concluzie ajungem văzând noua creştere a preţului la motorină, fără ca preţul benzinei să fie afectat.
În plus, constatăm că odată cu creşterea preţului la motorină la PETROM, toţi ceilalţi distribuitori au crescut, la rândul lor, preţul la acest carburant.
Problema este cu atât mai gravă cu cât preţurile se aliniază la toţi distribuitorii de carburant, în mai puţin de 24 de ore, şi cu aceeaşi valoare.
Productia medie dintr-un baril de petrol
În acest context, ne întrebăm:
Cum oare se stabileşte în România preţul de vânzare al motorinei?
Este oare secret modul de formare a preţului la carburant în România?
De ce este posibil ca în toate statele civilizate, începând cu Statele Unite şi până la frontiera României, să fie explicat pe înţelesul tuturor, nu doar de către guverne, ci şi de către producătorii de carburanţi, modul de formare a preţului la aceştia şi în România nu se poate?
Cum este posibil ca firme care nu au structuri de costuri identice să crească simultan preţurile la motorină cu valori similare?
De ce nu se poate da o explicaţie din partea statului sau a producătorilor de carburant cu privire la modul în care evoluţia diverşilor factori care intră în componenţa preţului carburanţilor influenţează acest preţ?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu